چی میشه
چی میشه


 

چي ميشه وقتي که تنهام توي اوج گوشه گيري


تو بياي آروم کنارم دستاي منو بگيري


چي ميشه وقتي که نيستم بري گوشه اتاقت


از رو دل تنگي مثل من گريه ها بياد سراغت


چي ميشه بشنوم از تو کسي غير من نداري


خيلي دوست دارم به جز من به کسي محل نذاري


خيلي دوست دارم تو اين عشق حس کنم پاي تو گيره


تا بهت مي گم خدافظ دوست دارم گريه ات بگيره


تو عوض شدي و ديگه نيستي اون آدم سابق


حالا تو سردي و بي مهر ولي من عاشق عاشق


فکر مي کردم که مي موني تا ته قصه کنارم


کاش مي دونستي که بي تو من چقدر بي کس و کارم{-35-}

 

ممنونم از دوست خوبم حمید



نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت15:54---24 اسفند 1391
زمان استاد فراموشی است ، مبادا شاگرد این استاد باشی .



***********************************



سلام خوبین؟؟



بلاگتون زیباست

جاری و پایدار باشین





شناختینپاسخ: ممنونم نه متاسفانه


saber
ساعت15:54---18 اسفند 1391



sadegh
ساعت13:59---4 بهمن 1391


lev
ساعت22:36---27 دی 1391
هرچه بــادا بـــاد ؛


تآس دل


می ریـــزم


یا بـــر بـــاد می روم ،


ــیـا از یـاد...


behem sar bezaan khoshal mishaam

paydar bashi aji


sadegh
ساعت17:49---26 دی 1391
نمیدانم . . .
شب ها من شاعر می شوم . . .
و تورا غزل باران می کنم . . . !!
یا . . .یا تو بهانه میشوی . . .
و من غزل غزل می بارم !؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, ] [ 13:30 ] [ maryam ] [ ]